Značka Schwartau je pro vás
na trhu už více než 100 let.

1899

Bratři Paul a Otto Frommovi založili první továrnu v městečku Bad Schwartau již v roce 1899, výrobě džemů se však začali pořádně věnovat až od roku 1907. Od té doby se společnost zaměřuje na výrobu vysoce kvalitních výrobků z ovoce.

Díky velkému zájmu na trhu byly přikupovány další firmy a v roce 1927 byly Schwartauer Honigwerke und Zuckerraffinerie AG, Lübecker Marzipan-und-Backmassenfabrik a Lübecker Pralinen-und-Konfitürenfabrik sjednoceny pod názvem Schwartauer Werke AG.

1924

1927

Právě zde má svůj původ také logo značky Schwartau, které v roce 1924 navrhl umělec Alfred Mahlau a je inspirováno siluetou města Lübeck ležícího v těsném sousedství Bad Schwartau. Sedm věží vyobrazených v logu pochází z pěti kostelů a dodnes připomíná pevnou tradici značky.

Jako výrobce s více než stoletou tradicí si uvědomujeme také svou ekologickou odpovědnost. Jsme přesvědčení, že můžeme být úspěšní a poskytovat vám skvělou kvalitu a zároveň udržovat ekonomické, ekologické i sociální aspekty v harmonii. Tento cíl máme na mysli každý den.

Dnes

Schwartau hodnoty

Jako výrobce s více než stoletou tradicí si uvědomujeme také svou ekologickou odpovědnost. Jsme přesvědčení, že můžeme být úspěšní a poskytovat vám skvělou kvalitu a zároveň udržovat ekonomické, ekologické i sociální aspekty v harmonii. Tento cíl máme na mysli každý den.

Zaručujeme nejvyšší kvalitu z přírody

Vaší důvěry si ohromně vážíme a každý den nás to žene kupředu. Vždy dbáme na nejvyšší standardy produktů Schwartau. Chceme vám dopřát výrobky v co nejpřirozenější podobě, které si zachovají to nejlepší z přírody.

V každém našem výrobku najdete jen ty nejlepší a nejčerstvější dostupné přírodní ingredience. Přírodu respektujeme, proto z ní suroviny získáváme pomocí šetrných výrobních procesů.

Chceme vám dát to nejlepší

Myslíme na zdraví a odpovědnost

Udržitelnost v našich činech zohledňujeme neustále. Znamená pro nás holistické myšlení. Za každých okolností se dlouhodobě chováme odpovědně vůči našim zákazníkům, zaměstnancům, dodavatelům i životnímu prostředí. Stále hlídáme nejvyšší standardy kvality.

Pokud jde o nezávadnost potravin, nikdy neustupujeme. Dlouhodobě se řídíme naší misí „Opravdu dobře vyrobené” a snažíme se o udržitelný růst.

Neděláme kompromisy

Výrobky hlídáme od A do Z

Nezaměřujeme se jen na vlastní výrobní procesy, ale na celou cestu výrobku. Na naše dodavatele máme přísné požadavky a stále více se spoléháme na udržitelně vyráběné suroviny. Zdroje surovin se snažíme mít co nejblíže k výrobě.

Prvním krokem to vše začíná a my za ta léta už dobře víme, že kvalitu a chuť našich produktů ovlivňuje zejména původ, výběr a šetrnost zpracování surovin. Proto všechny ingredience (a také obalové materiály) obstaráváme co nejblíže u naší výroby. S podílem 30 % zpracováváme více čerstvého ovoce z Německa než kterýkoli jiný německý výrobce džemů.

Proč jsou naše výrobky tak dobré?

V posledních několika letech jsme systematicky rozšiřovali přímý nákup ovoce od zemědělců a zemědělských družstev a jsme pyšní na to, že se to daří – jen v Německu jsme v roce 2016 pracovali s 16 poctivými farmáři. Čerstvě sklizené ovoce se rychle přepraví do Bad Schwartau a okamžitě zpracuje.

Nezávadnost a vysoká kvalita našich výrobků je pro nás klíčová. Naši zaměstnanci, kteří na kvalitu dohlížejí, provází výrobu produktů od prvotního převzetí surovin, přes výrobu až po finální ochutnávku. Vyškolení odborníci provádějí senzorické a laboratorní testy. Dbáme na to, abychom splňovali všechna přísná testovací kritéria daná certifikačními standardy.

Dbáme na bezpečnost

S našimi dodavateli máme velmi úzké vztahy, založené na vzájemné důvěře. Téměř každý obchodní vztah je založen na Kodexu chování společnosti Schwartauer Werke a každý dodavatel byl před začátkem spolupráce posouzen v souladu s našimi pokyny pro zadávání veřejných zakázek.

Vztahy s dodavateli jsou pro nás důležité

S pomocí nástroje Sedex (Supplier Ethical Data Exchange) průběžně kontrolujeme etickou i sociální udržitelnost našich dodavatelů. V roce 2016 jsme evidovali 90 % z našich cca 500 dodavatelů a kontrolovali jejich pracovní podmínky, sociální a environmentální standardy a obchodní praktiky.